SPONGEBOB & KITTY

SLIDE K.A.M.I

Saturday, 7 May 2011

sewaktu dulu....

haii bersua lagi kita dalam rancangan.............lu pikir la sendiri...hahaha...
u all sihat x?? kalu x sehat pandai2 la carik ubat,telan panadol ke xpon jumpo dktor trus.hehe
yo2!! rindu bangat sama kamu semua dong.aku nak luahkan perasaan aku kt sini bleh dop??eheeee
lalalala boleh la errr..yea2 boleh la tu kalau korg x jawab.haha
sebenarnye aku terasa hati dengan........bukan dengan korg la hehe tp dgn member2 lame aku waktu kt skola dlu.huhu.sdeyh beb.bkn ape aku ajax diorg kuar je.mula2 ade la jugak dua tiga org nk kuar.aku ajax ramai gak.tp semua mcm nk x nk je.lastly semua x nk kuar.xpe la mybe semua ni ade hikmahnye kn.memang la next time blh jumpe tp probability untuk aku trun kuantan tu entah berape je.sebab aku bz kott nk amek lesen pah 2 nk keje plop.hehe(ayt koya).mcm die sore keje kn.hehe.

dah tutup cter pasal td ,kali ni aku rase nk baloh ngan sep2 mg plak.hehe.nk gduh mlut ngan ina.nk tmbuk nik nees.nk maen meme2 ngan zati.nk stdy ngan ida.nk mkn charcos ngan nija.nk kaco wani.nk make meggi ngan kema.waaaaaaaaa...

2 comments:

NIEJA CHUMEYL said...

qilah dun worry be happy..we always love u =)

nikneez said...

amboi qilah nk tumbuk aku. mae cnie ahhh! HAHA

Post a Comment

Saturday, 7 May 2011

sewaktu dulu....

haii bersua lagi kita dalam rancangan.............lu pikir la sendiri...hahaha...
u all sihat x?? kalu x sehat pandai2 la carik ubat,telan panadol ke xpon jumpo dktor trus.hehe
yo2!! rindu bangat sama kamu semua dong.aku nak luahkan perasaan aku kt sini bleh dop??eheeee
lalalala boleh la errr..yea2 boleh la tu kalau korg x jawab.haha
sebenarnye aku terasa hati dengan........bukan dengan korg la hehe tp dgn member2 lame aku waktu kt skola dlu.huhu.sdeyh beb.bkn ape aku ajax diorg kuar je.mula2 ade la jugak dua tiga org nk kuar.aku ajax ramai gak.tp semua mcm nk x nk je.lastly semua x nk kuar.xpe la mybe semua ni ade hikmahnye kn.memang la next time blh jumpe tp probability untuk aku trun kuantan tu entah berape je.sebab aku bz kott nk amek lesen pah 2 nk keje plop.hehe(ayt koya).mcm die sore keje kn.hehe.

dah tutup cter pasal td ,kali ni aku rase nk baloh ngan sep2 mg plak.hehe.nk gduh mlut ngan ina.nk tmbuk nik nees.nk maen meme2 ngan zati.nk stdy ngan ida.nk mkn charcos ngan nija.nk kaco wani.nk make meggi ngan kema.waaaaaaaaa...

2 comments:

  1. qilah dun worry be happy..we always love u =)

    ReplyDelete
  2. amboi qilah nk tumbuk aku. mae cnie ahhh! HAHA

    ReplyDelete