SPONGEBOB & KITTY

SLIDE K.A.M.I

Thursday, 12 January 2012

hamboiiii kauu.

yo cantik2 anggun2 sekalian.apa khabar anda semua? masih ingat lagikah kalian pada pemilik karangan terpanjang ni.hahahaha.

actually x de apa pun nak tulis.,cuma aku nak betulkan kenyataan nik neez kat atas tu.amboii kau,kata aku gelenya dehh.aku x gatal lagi nok nikoh deh.status tu sajo2 jah. x sabit ngan perasaan aku pun.aku x bercinta ok.melayan perasaan apa tah lagi.kah3.

status tu x melambangkan diri aku pun.so dont judge a book by its cover.ok nik neez? kalau aku dapat mu siap mu,aku sekeh2 mu.hahaha.x dop la...gurau jahh...

ohh ya.lupa nak cerita pasal exam kimia organik semalam.senang gila(terbalik kan ayat ni) dohhh.USM punya soalan terbaik la.sampai aku rasa sayang pulak nak bagi kertas jawapan kt pengawas pepriksaan tu.kah3.

nik neez kena chken pox? alalala sian nyo dio.aku nak gi melawat jauhhh..sori yunk.....apa2 pun aku doakan mu cepat sembuh ok baby? errk tiba2 rasa loya tekak panggil baby..hahaha...kelakar la bila nik neez mention pasal nida yg gelak macam tercekik tulang ikan.sumpah lawak!....ahahahahahaha.

ina meme gitu nik neez,,,die oyap jarang balik umah padahal tiap2 minggu balik umah.anok manjo la kea mesti balik sokmo.hahah.padan muko mu ina.wekkkk :P
aku 3 bulan sekali baru balik tau....sedih huk3...


0 comments:

Post a Comment

Thursday, 12 January 2012

hamboiiii kauu.

yo cantik2 anggun2 sekalian.apa khabar anda semua? masih ingat lagikah kalian pada pemilik karangan terpanjang ni.hahahaha.

actually x de apa pun nak tulis.,cuma aku nak betulkan kenyataan nik neez kat atas tu.amboii kau,kata aku gelenya dehh.aku x gatal lagi nok nikoh deh.status tu sajo2 jah. x sabit ngan perasaan aku pun.aku x bercinta ok.melayan perasaan apa tah lagi.kah3.

status tu x melambangkan diri aku pun.so dont judge a book by its cover.ok nik neez? kalau aku dapat mu siap mu,aku sekeh2 mu.hahaha.x dop la...gurau jahh...

ohh ya.lupa nak cerita pasal exam kimia organik semalam.senang gila(terbalik kan ayat ni) dohhh.USM punya soalan terbaik la.sampai aku rasa sayang pulak nak bagi kertas jawapan kt pengawas pepriksaan tu.kah3.

nik neez kena chken pox? alalala sian nyo dio.aku nak gi melawat jauhhh..sori yunk.....apa2 pun aku doakan mu cepat sembuh ok baby? errk tiba2 rasa loya tekak panggil baby..hahaha...kelakar la bila nik neez mention pasal nida yg gelak macam tercekik tulang ikan.sumpah lawak!....ahahahahahaha.

ina meme gitu nik neez,,,die oyap jarang balik umah padahal tiap2 minggu balik umah.anok manjo la kea mesti balik sokmo.hahah.padan muko mu ina.wekkkk :P
aku 3 bulan sekali baru balik tau....sedih huk3...


No comments:

Post a Comment