SPONGEBOB & KITTY

SLIDE K.A.M.I

Tuesday, 26 April 2011

Assalamualaikum korang...
maaf ggu borink mlm2 ni,saja nk update kan dri ni...kuan2 hari ni bdk2 pdt dpt result..jeles kot,result diaorg gempak2 mmg la result ni xbg makna,tp ia tetap result kan..result diaorg menunjukkn diaorg ada basic kukuh untk jd student matrix..sygnya ak xpgi PDT kn?tp klu ak pergi PDT xjmpa ngn korng lak kn?hik2 mka xwujud la blog K.A.M.I FAZians ni kan...tp hati ni xteng,jeles wes ngn bdk2 PDT tu...waaaaaaaaaaaa,mmg la nija dah dpt nk g degree tp degree kos lelong je layak ngn nija..(T_T)...sedih2..klu nk kos ikt hati alamak mmg kna U swasta...mesti ramai lak yg ngata kn?mesti kta gni
"ekles g sana bkn sbb result cntik pun..."
waaaaaaaaaaaaaa...sedih2... Korang yg lain2 mesti dpt u yg korng nk skali ngn kos yg korang minta....nija?????WAAAAAAAA sedih kot... xlama lg result kita plak yg kuar....APA CER?...xde makna da nk CU CITER...CU CITER...waaaaaaaa..tlg2,sedih ni....










http://YourGen.com/ - Text Generator
Text Generator - Fancy Text - Counters - Facebook Game

0 comments:

Post a Comment

Tuesday, 26 April 2011

Assalamualaikum korang...
maaf ggu borink mlm2 ni,saja nk update kan dri ni...kuan2 hari ni bdk2 pdt dpt result..jeles kot,result diaorg gempak2 mmg la result ni xbg makna,tp ia tetap result kan..result diaorg menunjukkn diaorg ada basic kukuh untk jd student matrix..sygnya ak xpgi PDT kn?tp klu ak pergi PDT xjmpa ngn korng lak kn?hik2 mka xwujud la blog K.A.M.I FAZians ni kan...tp hati ni xteng,jeles wes ngn bdk2 PDT tu...waaaaaaaaaaaa,mmg la nija dah dpt nk g degree tp degree kos lelong je layak ngn nija..(T_T)...sedih2..klu nk kos ikt hati alamak mmg kna U swasta...mesti ramai lak yg ngata kn?mesti kta gni
"ekles g sana bkn sbb result cntik pun..."
waaaaaaaaaaaaaa...sedih2... Korang yg lain2 mesti dpt u yg korng nk skali ngn kos yg korang minta....nija?????WAAAAAAAA sedih kot... xlama lg result kita plak yg kuar....APA CER?...xde makna da nk CU CITER...CU CITER...waaaaaaaa..tlg2,sedih ni....










http://YourGen.com/ - Text Generator
Text Generator - Fancy Text - Counters - Facebook Game

No comments:

Post a Comment